en wat vindj ervan om geld in te zamelen én ondertussen massaal veel ftoos trekkn om n filmpje van te maken???? Van als we een carwash-activiteit doen of aanbellen om klusjes te doen enzo
ma vincent, ik ben ééééééécht wel TEGENhet idee van afval rapen !!!!
een kilo afval, weete wel hoeveel sigarettepeuken da zijn of hoeveel lege brikjes enzo???
gigagantisch veel !
en het imago van de scouts...
'en wat hebj gisteren bij de scouts gedaan?'
'afval gerapen....'
we kunnen fantastisch veel doen om geld in te zamelen, maar afval rapen??
ik ben TEGEN !!!! _________________
en wat vindj ervan om geld in te zamelen én ondertussen massaal veel ftoos trekkn om n filmpje van te maken???? Van als we een carwash-activiteit doen of aanbellen om klusjes te doen enzo
ma vincent, ik ben ééééééécht wel TEGENhet idee van afval rapen !!!!
een kilo afval, weete wel hoeveel sigarettepeuken da zijn of hoeveel lege brikjes enzo???
gigagantisch veel !
en het imago van de scouts...
'en wat hebj gisteren bij de scouts gedaan?'
'afval gerapen....'
we kunnen fantastisch veel doen om geld in te zamelen, maar afval rapen??
ik ben TEGEN !!!!
phaha
ma kzou gelijk tog na de exames doen zne, meer kans da iedereen mag én meer tijd, want vlgs mij ga da wel veel werk zijn zne... +heeft der iemand een idee van de geschatte onkosten en hoeveel mense da we kunne verwachten?? ik ben daar ongelooflek slecht in...
Tijden zijn in GMT + 1 uur Ga naar pagina Vorige1, 2
Pagina 2 van 2
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!